Впізнаваність бренду (ресторану, компанії, магазину) майже найголовніше. В першу чергу логотип повинен запомятовуватися і подобатися потенційному клієнту. Коли клієнт помятає про вас - гарантія повторної покупки. Впізнаваний логотип не можливо зробити за 1 годину, для початку потрібно вивчити майбутній ринок та аудиторію, яка буде користуватися послугами чи купувати товари, на це потрібен час.

Ціни

Нижче преставлені ціни на послуги розробки логотипу, та термін виконання. Ми не приховуємо наших цін, на відміну від інших.

ЕКСПРЕС
  • 1 ВАРІАНТ
  • Час розробки 4-7 днів
  • Підбір кольору та шрифту
  • Вихідні файли (.ai)
  • Логотип на прозорому фоні (.png)

1999 грн.

СТАНДАРТ
  • 3 ВАРІАНТИ
  • Візуалізація логотипу на поверхності
  • Час розробки 7-12 днів
  • Підбір кольору та шрифту
  • Вихідні файли (.ai)
  • Логотип на прозорому фоні (.png)

2999 грн.

СМАРТ
  • 5 ВАРІАНТІВ
  • Короткий Guide-line
  • Проекція логотипу на поверхність (візитки/футболки)
  • Дизайн візитки
  • Час розробки 12-16 днів
  • Підбір кольору та шрифту
  • Вихідні файли (.ai)
  • Логотип на прозорому фоні (.png)

3999 грн.

Арт постеры на стену
Арт постеры на стену
Арт постеры на стену
Арт постеры на стену
Арт постеры на стену

Розробка логотипу

Логотип — ключовий елемент бренду, особливо якщо стоїть задача повноцінного виходу на ринок. Будь-яка фірма чи підприємець, який бажає вийти на ринок, буде створювати свій унікальний логотип. Ось чому логотип — це не тільки частина стилю, це повноцінний імідж, рейтинг фірми в цілому і хороший спосію конкурувати на ринку.

І ось чому розробка логотипу — це справжнє дизайнерське мистецтво, де потрібно враховувати всі можливі нюанси, використовувати дані ринку товарів та послуг, бо логотип буде використовуватися в елементах реклами. Ціна на розробку логотипу залежить від складності виконаної роботи, потраченого дизайнером часу і кількості варіантив, адже кожен варіант є унікальним та особливим, які передаються замовнику.

Чому саме така ціна на розробку логотипу?

Тому що, вартісь розробки логотипу складається не з лише затраченого дизайнером часу, а і затраченого часу на аналіз всіх можливих комбінацій. Також враховується вид діяльності клієнта, наприклад, мережа ресторанів чи мережа магазинів техніки та побутової хімії. Таким чином створення логотипу має декілька етапів, кожен з яких є важливим. Спочатку потрібно створити саму ідею логотипу, щоб клієнти могли відразу отримати необхідну інформацю. Потім потрібно розробити ескізи і вже потім дизайнер розпочинає роботу над головним — створенням векторного макету логотипу.

Потім розроблені варіанти відправляюся замовнику для фінальних правок та затвердження. Таким чином розробити насправді якісний логотип не так просто, адже це головний елемен компанії.

Якщо замовляти логотип в нас, тоді першим кроком буде збір інформації про замовника та вид його діяльності, створення технічного завдання. Розробка логотипу частво виконується тісно з замовником, адже лише замовник чітко знає його клієнтів та всі напрямки ройого роботи.