ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА / РЕКЛАМНІ ВИВІСКИ

Виговлення вивісок в Тернополі, світлові вивіски. Рекламні конструкції світлові та не світлові.

Завантажити прайс

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА / РЕКЛАМНІ ВИВІСКИ

Ми виготовляємо вивіски в Тернополі, світлові та не світлові, рекламні конструкції. Безкоштовний виїзд спеціаліста та зняття замірів на місце, де планується встановлення рекламної вивіски, оцінка всіх факторів; Лише якісні німецькі матеріали — визначення матеріалів, які найкраще підійдуть для виготовлення вивіски; Креативний дизайн – над розробкою макетів працює кілька дизайнерів що дає можливість обрати найкращий варіант; Візуальне зображання вивіски на фасаді будинку — допомагає клієнту обрати найкращий варіант в результаті візуального зображення; Власна майстерня оснащена необхідними інструментами та обладнанням – дозволяє оперативно та якісно виконувати поставлену задачу; ГАРАНТІЮ на виконану роботу та виготовлену конструкцію. Клієнт може не переживати, якщо перегорить лампочка, або відійдуть контакти.

#зробіть себе помітними / світлові вивіски які привертають увагу

Завантажити прайс

Фарбований лис – це студія дизайну з власними воробничими потужностями  в Тернополі, яка надає найширший перелік послуг з виготовлення та встановлення вивісок, лайтбоксів, рекламних конструкцій, вказівників, комплексного брендування торгових залів та площ.

ЩОБ ВИВІСКА БУЛА ДІЄВОЮ, потрібно дотримуватись принципів:

Оригінальність — як за формою так і за дизайном;
Читабельність — текст повинен добре читатися, щоб клієнти змогли легко зрозуміти його і не прикладали додаткових зусиль, щоб його розшифровувати;
Якісні матеріали – надають презентабельний вигляд вивісці, забезпечують економне та довготривале користування (діодні лампи у світлових вивіска мають тривалий термін експлуатації та економлять ваші кошти на електроенергію);
Надійність — якісний монтаж захистить вивіску від несприятливих факторів зовнішнього середовища.

Рекламна вивіска являє собою конструкцію, яка несе інформацію про підприємство (організацію): назву, логотип, деякі вивіски можуть містити і більше інформації. Вивіска кріпиться до фасаду будівлі та служить орієнтиром для клієнтів. Чим яскравіша та цікаво виконана вивіска, тим більше уваги вона привертає до себе та підприємства.

Прямокутні, фігурні вивіски
Матеріалом для вивісок може служити: композитна пластина, ПВХ (пластик) або ж світловий короп (лайтбокс). Розміри даних вивіски підбираються індивідуально, в залежності від потреб та побажань клієнта. Ці вивіски можуть бути як світлові так і несвітлові. Для підсвітки вивісок використовуються: прожектори, лампи розжарювання. Зважаючи на те, що тарифи на електроенергію зростають кожного разу, доцільно та економно використовувати світлодіодні лампи. Їх термін служби та коефіцієнт корисної дії набагато кращий, ніж у звичайних ламп.

Об’ємні літери
Для створення вивіски даного роду використовують композит, пластик та акрил. Основою вивіски у вигляді об’ємних літер може бути композитна або пластикова пластина, якій надають колір або ж потрібний візерунок завдяки друку на плівках оракал, які переносять на основу. Існує і варіант кріплення кожної букви на металеву рейку (в Портфоліо вивіска «Марципан»).
Вивіски у вигляді об’ємних літер можуть підсвічуватися люмінесцентними або діодними лампами.

Неонові вивіски – найстарший проте найефектніший вид рекламних вивісок. Технологія виготовлення таких вивісок складна, проте такі вивіски яскраві та мають довготривалий термін експлуатації.

Банерні конструкції — найдешевший засіб зовнішньої реклами. Для цієї вивіски виготовляють металевий каркас, який монтується на фасаді будівлі. На каркас кріплять зображення надруковане на банерній тканині.

Додаткові рекламні конструкції:

Стотикач (Ште́ндер). Назва рекламної конструкцію говорить сама за себе. Це рекламоносій на який наштовхуються на вулиці, проходячи повз магазини, підприємства та організації. Зазвичай він містить інформацію про товари та послуги підприємства, акційні пропозиції, розпродажі.
Спотикачі бувають 2-х видів:
Т-подібний (літера Т повернута на 90 градусів) – це бюджетний варіант спотикача. Він містить 2 рекламних поля розміром 60х80 см (це стандартні розміри). Є можливість виготовляти штендер під ідвідуальні розміри.
А – подібний (дві сторони сполучені між собою спеціальним складним замком). Штендер містить 2 рекламних поля, стандартні розміри яких складають 60х80 см. Собівартість виготовлення А-подібного спотикача на 25% вища, ніж Т-подібного.

Графік роботи – табличка, яка містить інформацію про робочі години та вихідні дні. Стандартні розміри графіка роботи 30х40 см. Виготовляється він з пластику або композиту (металопластику). Найпростіший варіант графіка роботи – друк наклейки на прозорій основі (оракал). Дана наклейка переноситься на вхідні двері організації та орієнтує клієнта про час роботи організації.
Куток споживача — це стенд з інформацією про захист прав споживача. Обов’язково він повинен містити інформацію про підриємця та контактні дані контролюючих організацій. Зазвичай, матеріалом виготовлення кутка споживача служить ПВХ (пластик), проте можна використовувати і композит. Дизайнерське оформлення цього стенду, розміри, залежать від побажань та уподобань клієнта.
Таблички (вказівники, знаки) – інформаційні орієнтири, які спрямовують клієнтів в потрібному напрямку до офісу, магазину, торгового центру чи готелю. Для виготовлення табличок такого роду краще використовувати металопластик, що забезпечить довговічність та стійкість до зовнішніх факторів навколишнього середовища.