ФІРОМВИЙ СТИЛЬ / ДИЗАЙН БРЕНДУ / Брендування, логотип, дизайн візиток, дизайн логотипів

Брендінг – це процес створення бренду і управління ним.

Завантажити прайс

ФІРОМВИЙ СТИЛЬ / ДИЗАЙН БРЕНДУ / Брендування, логотип, дизайн візиток, дизайн логотипів

Усвідомлення значення створення власного бренду приходить до керівників і власників компаній по мірі того, як вона досягає високого рівня розвитку, об’єму виробництва і продажу.

#створюємо вишукану та запомятовуючу ідентику

Завантажити прайс

Що ж таке “брендінг” (branding)?

Брендінг – це процес створення бренду і управління ним. Він може включати в себе створення, зміцнення, репозиціонування, оновлення і зміну стадії розвитку бренду, його розширення і закріплення на ринку. Це методи створення особливого враження, які роблять свій внесок в загальний імідж компанії. Це філософія управління компанією, товарними потоками, людськими ресурсами та ін. Брендувати — означає робити щось більш цінним.

 

Усвідомлення значення створення власного бренду приходить до керівників і власників компаній по мірі того, як вона досягає високого рівня розвитку, об’єму виробництва і продажу. Саме тоді стає зрозуміло, що необхідно зосередити свої зусилля не просто на програмах просування товару чи послуг на ринок, а на створення і просування власного бренду, який зокрема і може захистити компанію в жорстких умовах конкуренції з аналогічними товарами і послугами.

Отже, “бренд” (brand) це:

– певне враження про товар у думках споживачів;

– найцінніший нематеріальний актив компанії: її назва, логотип, символ, слоган, мелодія, люди в її рекламі;

– все те, що транслює, говорить і робить компанія;

– сприйняття компанії в цілому: її сервісу, продукту, корпоративної культури;

– сто відсоткова гарантія очікувань споживачів і очікуваної поведінки компанії;

– враження споживачів, якими можна керувати, розробляючи правильну стратегію бренду.

Бренд це сутність, що розвивається в часі, — від торгової марки як концепції, що складається з відомих елементів (фірмової назви, фірмового знаку, стилю, слогана), до чітко сприйнятої споживачами сукупності функціональних і емоційних елементів, єдиних з самим товаром (послугою) і способом його представлення.

Створення самого бренду і його подальший розвиток, позиціонування в тій ніші ринку, де є можливість забезпечити йому довге життя, визначатиметься тим, наскільки правильно була проведена сегментація ринку за товарами і категоріями споживачів, враховані тенденції, що складаються на ринку, креативна сама ідея рекламного звернення, що використовується в розкрутці бренду.